♫ ♥ ♪ SPEKTRUM = sejati + pengakuan + espiranza + kekuatan + tega + rindu + ukhwah + makhluk ♪ ♥ ♫

Hey guys! Welc0me to my bloggie! Hope k0rang enj0y kat sini! Jangan lupa tinggalkan jejak dan k0men k0rang kat sini ok! Thanx for visit my blog :) Love u all. Muahx ;)

Followers

Sunday, February 24, 2013

Cemburu Tandanya Sayang :)


Dimulakan dengan assalamualaikum wbt. dan helooo :)

sejak kebelakangan ni perangai aku yang cemburu buta tak tentu pasal menjadi-jadi . *tolong lempang muka ak pleaseee . ha'ah :) ak pun tak tau kenapa . tapi bak kata orang dolu-dolu kan 'cemburu tandanya sayang' . so kiranya kalau tak cemburu tak sayang lah ? hahaha :p *gurau gurau . jangan buat tafsiran yang bukan-bukan ehh . siku korang kang . haha :p

kadang-kadang bila ak cemburu ak lebih suka simpan dan buat macam tak kesah je dan tunjukkan senyuman ak yang paling manis macam ni :) hahah . sebab dia pun jarang tunjuk cemburu dia soo tak fair laa kalau ak sorang je yang cemburu dengan semua ni . betul tak ? setiap relationship mesti ada keadilan walaupun dia sekarang dah jadi kawan ak je :) cemburu itu tetap ada . sebab hati ni masih sayngkan dia . memang setiap orang ada hak tapiii mana hak setiap orang dalam relationship tu . renung-renungkan dan selamat beramal . haha :p

ak tak de benda nak ceritakan kat blog ni sebenarnya . sekadar menyemakkan entry kat blog je . haha :p DAN-2 bila dengar lagu 150 juta kali dari ainan tasneem tu sedikit sebanyak macam terkena dekat aku jee weyhhh 
-.-'




Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama

“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi

Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu, aku sambil berkata


“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua-

saya kenal sayang saya”

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua.

*yang warna purple tuu ada jugak la terkena tempiasnya . hahah :p




#Terima kasih daun keladi , ada masa baca laa lagi ^^#

No comments:

Post a Comment